Äntligen!!



Huu vad jag har väntat på att det ska fungera igen!! men nu har jag inte så mycket att skriva eftersom jag snart ska vara tillbaka på skolan, lägger ut lite pics från helgens lagfest :P (Jerry klev i hundbajs) :P

Jag har lurat Johan Aprilo i dag!! :D




_________________________________________________________________
På kvällen kom vi också på att vi skulle köra topmodel poser här är resultatet! :)
ordningen är:
Glad                               ledsen                         arg                     Sensuell                

Porrig


                                            

Vem kommer bli Härnösands nästa top modell?
_______________________________________________________________________
Här fortsätter sjuka festbilder

image150







image163


Kommentarer
Postat av: Emma

Ojj så många bilder..=) Kul kul, men många bilder skäms jag nog för..kanske liite för full=)

2008-04-01 @ 13:47:03
URL: http://emmalindfors.blogg.se
Postat av: Pernilla

HAHAHA!! Jag dööör!!! Kunde inte mina tänder vara lite mer gula av snusen?? : HAHA

2008-04-01 @ 18:57:30
URL: http://pillabritta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0