Dagen

Denna dag har varit med blandade känslor!!! men jag fick min nya mobiltelefon idag så det livade upp min stämmning lite!! :)
Promenaden i strålande (kokhet) sol med Rut och Johan gjorde också saken bättre!! Men det finns två saker vi kommer sakna framöver, hoppas sakerna fattar det!! haha :P

jaja, nu är kycklingklubborna i ugnen, men dom va tyvär fortfarande lite frysta så jag kommer få hungra i ca 1 timma!! fy faan..!! :)

Ikväll ska jag leka med min mobil (som INTE har QuadraPop!!!!!!!!!) och kanske hoppa upp några minuter på orbitracen, igår sprang jag så fort att jag höll på svimma i 21 minuten så jag fick lägga mig på soffan och vara illamående! hahaha :P (elitkondis kallas de!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0