Hmm tack mina vänner...

Jag har fått en fråga angånde Kul dag inlägget: Hur luktar köttfärs egentligen? jadu när jag tänker efter så vet jag inte hur det luktar kan inte sätta ord på de.. Vill nog helst inte ta reda på de heller (förmin självkänslas skull) haha. men är det någon som kan beskriva köttfärslukt på ett bra vis?

Jag kan ju även berätta att det de där barnet sa till mig har givit mig ännu mer kommentarer, som grädde på moset liksom, Ida skrattar åt mig och säger att jag har färdigmonterade tacos i kylen (älskar tacks, men jag gör dom eftersom) och Tenho ringde snällt upp mig och sa att jag från och med nu kallas för Gorbys, Lina ringde och skrattade så mycket att hon inte fick fram ett ljud i luren och så han som ska vara min andra hälft, så fort vi kramas säger han typ "mm köttfärs" "gott du luktar" osv!! Hur ska mitt liv sluta!!!! Den där dagen verkar aldrig vilja ta slut haha

Nu ska jag göra mig klar och åka till Höga kusten, helgen spenderas som ni redan vet i höga kusten!! Mysigt ska det bli!! hej dåå tills vi hörs igen!

image198

Kommentarer
Postat av: maija

men du luktar inte färs!? sött dock att ett barn kommer på de... men hade du luktat hade jag känt de i lör när vi kramades ;)

2008-04-12 @ 11:19:25
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0