KATASTROF!!

Tror ni att min dag fortsatte så välplanerad och bra som den var?? NÄÄÄ!!!
När jag skulle fara till min jobbintervju fick jag sota för att jag kallat mig själv mekig... Bilen puttrade till i rondellen på Alnö och jag tog mig inte en meter till!! Mitt i rondellen stod jag och kön bakom mig växte! Vissa IDIOTER tutar till och med och vill att jag ska köra (trots att det finns gott om plats för dom att köra förbi) tror ni inte, era dumskallar att jag skulle köra därifrån om jag kunde få igång bilen??????

jaja, vilket fall som helst fick jag igång en liten gnista och lyckades med startmotorns hjälp ställa mig på trottoaren (ni kan tro att köttfärslukten kom krypande, eller rättare sagt springandes), därefter ringer jag min pappa som kommer som min räddare i nöden. Pappa vrider om nyckeln till bilen och vad händer? jooo.. biljäveln startar på engång!! Så pappa kan enkelt köra upp den på Statoil...

Sedan konstaterar pappa dock att det är nått fel på bilen så jag kan inte köra den till min intervju som jag redan är VÄLDIGT sen till... Pappa skjutsade in mig, och intervjun gick bra! Jag fick ett vikariat på 10 veckor MINST!! ;)

Nu har jag suttit med Ida och pratat skit, vi ska tydligen på middag nästa onsdag så då ska hon sova över hos mig! :) Vårt skolarbete gick på mindre än en kvart.. vi är effektiva!! :)

Nu ska jag hoppa på bussen och åka till Alnö.. Shit jag har inte åkt buss själv på flera år, hoppas jag mins vart jag sak plinga!!! 


Kommentarer
Postat av: Maijsan

hhahaa
men oj vilken dag du haft. :)

2008-04-28 @ 16:03:10
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se
Postat av: Pernilla

Haha!! de är så rligt att läsa om alla dina tokigheter!! ;D Jag hade vilja varit med i bilen när den stannade i rondellen!! hahah ;D

2008-04-28 @ 17:12:50
URL: http://pillabritta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0