Kul dag! eller?

Jaha nu är dagen avvärkad en snabb genomgång:

Natten rubbades av mystiska telefonsamtal och en granne som tycks älska att skotta klockan 5 på morgonen, efter skottningen somnade jag om och sov som en stock tills jag vaknade 10 minuter i åtta (började 8 på praktiken) Upp med ett skutt ut med Rut, självklart var det isgata utanför dörren så jag halkade och sträckte magen.. In i bilen och i väg, skrapade inte ens rutorna eftersom jag var så sen.. Nästa anhalt.. i rondelen utanför Lidel vägrar bilen svänga fast jag svänger så jag far rakt fram och är millimetern från att träffa en lycktstolpe.. Nu är jag inte bara arg som ett bi utan jag är rädd också, mixar man dom två så kommer tårarna lätt! Jag måste ha någon att skylla på så jag ringer upp johan och berättar för honom vilken fruktansvärd skit bil vi äger. När jag äntligen kommer fram till praktiken (halv 9) skrattar alla bara.. Dagen går och jag märker att det är ett barn som hela tiden följer efter mig, efter lunchen är jag tvungen att fråga varför barnet förföljer mig "du luktar köttfärs" VA? jaha tack.. jag vet att jag blev sönder stressad av min nära döden upplevelse tidigare på morgonen så jag förstår om deodoranten inte riktigt höll för det.. Innan barnet ska gå hem säger denne till mig "du luktar fortfarande köttfärs Fröken!" Kuuul, och denna dag har jag stängning, det betydde alltså att jag var tvungen och gå runt och lukta köttfärs tills alla barn gått hem!

När jag äntligen kom hem skulle jag och johan åka till Ica för att handla avslutningsfika som jag ska bjuda på i morgon på min sista dag!! Kan ni gissa vad som händer i kassan?? Jo SJÄLVKLART har vi inget kort med oss... så nu sitter jag här och tänker vägra göra nått mer idag!! Jag ger upp den här dagen kan jag lova!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 @ 19:20:21
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Maija

men oj då. inte riktigt din dag man man säga. Hoppas dagen imorgon blir betydligt bättre. jag håller en tumme

2008-04-10 @ 20:37:12
URL: http://mmmaija.blogg.se
Postat av: Emma

Stackare..ojj jag hade brutit ihop lagt mig under täcket och leegat där restan av dagen! Men jag skrattar fortfarande "Du luktar köttfärs" ser en bild framför mig, haha=)) Men du om designen fråga Aton jag lovar att han gör det..han tycker det är skit kul!

2008-04-10 @ 21:33:13
URL: http://emmalindfors.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Men lilla gumman. Inte en rolig dag det där! Hoppas denna dag (fredag) blir bättre. Å imorrn får du träffa Emil! Kramizar.

2008-04-11 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0