Lite äldre

Vill bara dela med mig av lite härliga minnen! :)
(alla bilder är tagna med Johans mobilkamera, som förövrigt är till salu)


1. Åsnan i Shrek!!    
2. I sommras, het sol och iskall cider!!


image246
Tuff kille!! ;) (tror ni han ens smakade? ;)


1. Mina bästa av dom bästa (helt normala)
2. Allas våran Maijsan i sitt esse!!
3. Maria verkar vilja smaka lite på Lina!
4. Jerry när han är som bäst!!!!!


image251
Pillan, finns bara goda minnen här haha!! :P


1. Johan och Egon ute och myser
2. Tjärnen nedanför Johans föräldrar där vi fiskar på sommarn
3. liiiite Maskrosor bara!!
4. haha Rut när hon nyss kommit till oss


image256

Jag är en riktig storfiskare jag!! :) Tjärned 2007

Kommentarer
Postat av: Maijsan

oooh va roligt med bilder.!!! :)och tänka sig, JAG DRACK! :P

2008-04-30 @ 10:54:17
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se
Postat av: Knut Labansson aka Mr Filthy

Dålig fiskare!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-05 @ 19:55:52
URL: http://breeolsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0