Lyxost!!!

Det är sol IGEEN!!! Det är helt underbart, synd bara att jag är totalt blekast!! Nu bor ju jag i ett område med många mörkhyade så jag får inse att jag troligtvis alltid kommer vara blekast i området!! Att gemför solbränna med en mörkhyad person är som att jämför kroppstyp med en catwalkmodell!! Funkar liksom inte, bara att inse vissa är född till bleka och feta!!! Hahaha!! :) 

Nä nu ska jag ta mitt blekfeta nylle ut på en runda i solen! Denna gång får stavarna och Rix morgon Zoo va mitt sällskap (och min nya telefon!!), Rut är dissad denna promenad!!! 

Kommentarer
Postat av: Emil K

Hej moster, du hittade hem. Va bra!!! Kram på dig. Mamma o pappa hälsar.

2008-04-22 @ 08:22:04
Postat av: Maija

men oooh du kan inte skriva så i bloggen, men blir nyyyyfiken ;) ;) hade bra och lycka till på prommisen!!

2008-04-22 @ 11:18:29
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0