På väg mot HÄRNTA!! eller??

Hur går det med min flytand tur?! hmm.. som ni vet har jag nog aldrig haft någon.. Bilen startade som om ingenting hade hänt när jag kom hem från skolan efter ett antal stinkande minuter i en buss där paret framför oss praktiskt taget satt och tuggade på varandra. Det kunde tydligen bli sådär om det kom lite vatten i tändningen!! (sista gången jag tvätta bilen iallafall!!! ) Idag hoppade jag ur sängen klockan 06:00 (!) för att hinna säga hejdå till Johan innan han for till jobbet och för att snabbt ta mig hem till Härnösand eftersom jag har så mycket att göra innan diverse födelsedagara och hemtentor!!

Johan belv klar snabbt så han erbjöd sig att flytta om vinterdäcken i bilen så att Ruts bur skulle få plats! Fan va najs, tänkte jag som blev glad att slippa röra dom där lerindränkta däcken igen!! Jag packade min väska Ruts väska sa hej då till Johan och skulle prata med mamma tills hon skulle på jobbet!! Mamma var på väg ut till sin bil så jag tog all min packning plus hunden och började gå mot dörren...DÅ slog det mig, vart F*N är bilnycklarna!! Johan kan väl inte ha tagit med sig dom till jobbet sa jag lugnt till mamma (medans lessheten ökade inombords).

"3 is a magic number, yes it is it's a.. Ja det är Johan" "Oj, ja jag verkjar ha dom i fickan.. Hur gör vi nu.. :("

Ja det är väl inte så mycket att göra, här sitter jag och Rut, plugget och allt annat ligger i Härnösand.. eat shit säger jag bara till den där uppe som skall förse mig med tur!!!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

olycker kommer alltid i 3. så... nu borde de vara slut då!! :)

2008-04-29 @ 13:29:46
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Men härreeegööö!!!!!!!! Hur går det för dig egentligen??? Snacka om otur heeelaa tiden. Hoppas det vänder!!!
Kram från Johanna & Emil.

2008-04-29 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0