Rut

Idag när jag låg och kramades med Rut (våran hund) fick jag nästan ett slag i ansiktet när jag kände hur mycket hon luktade.. Fy faaan, så jag slängde upp henne på armen och så bar det in i duschen, efter lite vatten så krymper den redan lilla Rut och blir ungefär halva sin storlek, haha en lite råtta skulle man kunna säga!

Eftersom jag inte har något hundshampo hemma så fick jag använda mitt! Är det dumt att använda sitt shampo på hunden? funderade på om pälsen blev för avfettad eller nått sånt...

Jaja, när Johan kommer hem ska jag fråga han snällt om han vill följa med mig på promenad innan vi gasar till Sundsvall.. Vill inte gå vilse idag,, haha!!

Läger in en (2) blid på dumsnuten i Duschen (nakenbild!!!!)


Kommentarer
Postat av: Johan

De bli en promenad bara jag blir klar med labbandet... Hon e bra söt dumsnuten hahaha
Love u!!!

2008-04-18 @ 10:58:21
Postat av: Miis

Hahha hugan vad liten hon är:)

2008-04-18 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0