Sorgligt slut!

Det kändes konstigt att lämna alla barnen och alla lärare idag. När jag var tvungen att stoppa ner mina inneskor i väskan blev det verkligt... Jag ska inte vara kvar här nå mer..!!

Barnen kramade mig och sa att dom inte ville att jag skulle gå, det är sånt som värmer, ett utav barnen började till och med att gråta (då börjede självklar jag också att gråta, TACK mamma för de arvet!).

Ikväll är det min och Johans kväll, vi ska se Talang 2008 och mysa på som bara den!! I morgon drar vi vidare mot Torpet och Johans underbara familj!! kanske jag Johanna och Christina tar nått glas vin också? ;)  1glas = 0!!!

men först på TO DO Listan (!) är Vårdis med snoken!

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.harnosandsstadsfest.se/

2008-04-11 @ 14:33:23
URL: http://emmalindfors.blogg.se
Postat av: Marita

Ja grinar aldig... :P

2008-04-11 @ 16:47:07
Postat av: Miis

Huga vad sött av dom:) Jadu barn kan verkligen beröra en å gör så att man aldrig kommer att glömma dom. Dom är söta de små liven, å verkligen jätte kanon kul för dig att du har lyxats så bra med dom:) Jag visste att du skulle klara det du är grym:)

2008-04-11 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0