sova säääng!!

Jag Johan och Rut va bort till smitingen och gick en promenad i naturresrvatet, super mycigt, det va inte sista gången kan jag lova!!!! Kommer bilder därifrån i morgon, så ska ni få se va vackert det var där!!

Det blev en kul kväll hos Anton och Emma med grillat,, super lyxiga brownis, körslaget och lite spel, Anton blev stor vinnare i kväll med dubbel seger!! Nu är jag alldeles för mätt för mitt eget bästa så jag ska ta och krypa ner i sängen och hoppas man mår bättre i morgon.

Fick även en hel del pirr i magen ikväll mycket tack vare Martin Stenmarks super sexiga utstrålning, men jag fick också en hel del pirr av förväntan! Men va det beror på är en hemlis tills jag vet säkert ja eller nej, men det är kul att det ens finns på tanken tycker jag!!! :)



image233

Kommentarer
Postat av: Miis

han är bra läcker Martin Stenmark shittt:):)

2008-04-20 @ 15:24:11
Postat av: Maija

Pirr av förväntan? Vem är gravid? DU? eller vad äre som har hänt/ska hända :))

2008-04-20 @ 20:11:06
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0