Spelkväll!

ja den här kvällen visade sig bli väldigt fartfylld! Efter en super mysig middag med svärföräldrarna och Johanna Cirre och Emil för vi hemmåt stan! Vi blev inbjudna till Pelles lilla etta för en spelkväll (Poker & Hur fan visste du det). Emma tog en storslagen seger i pokern medand hennes respektive blev den första att lämna bordet!!
Under spelet Hur fan visste det (som är ett spel fyllt med sjuka frågor) hade vi vilda diskussioner, visste ni att mobilen har 500gånger mer bakerier än en toalettring (utom vissa toalettringar enligt Emma hahaha) och vet ni att vi tappar 18kg hud under en livslängd, huu!! Anton började fundera på hur det skulle se ut om man sparade den avfallna huden i en balja! :S
Johan var storsegrare
i detta spel, han tog flest poäng i porrstjärnegenren! haha Det ska han nog tacka Tenho för! :P

Anton har kommit med ett tillägg om hur köttfärs luktar, han anser att det luktar en sorts (utländsk) svett!?! Om jag blir svettig framöver och behöver låna någons deo så kommer jag från och med nu säga "kan jag låna lite deo av dig, jag har lite köttfärs under armarna" 

Lägger in en bild på din date, Emma!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0