Tidig morgon

Nu är jag på gång att bege mig ut i kylan, vår härliga fastighetskötare har skottat pudersnön med stålspade mellan fem och kvart i sex....

Jag har kommit på att den person som har uppfunnit potatisskalaren ska ha en massa extra beröm!! Jag skulle äta en morot så här på morgonkvisten men hittade inte skalarn någonstans, det slutade med att jag fick ta en vanlig kniv och försöka skala moroten med och det resulterade i att ca ebn tredjedel av moroten nu ligger i soperna... :(

Nu måste jag hasta i väg!! ha dt bra alla mina nära och kära ochh så resten förstås!!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej!! Jag kan kände mig duktig när jag stod och lagade mat och missade hela äntligen hemma..=/ Joo det är hyffsat bra, men vad gör snön här nu? 15 spänn det var inte illa då skulle jag inte heller laga mat..=)

2008-04-09 @ 10:16:51
URL: http://emmalindfors.blogg.se
Postat av: Lina

Du ger en extra massa beröm till den som uppfann potatis skalaren.. Hur mycket creds ska man då inte ge Thomas Crapper vattenklosetten???

2008-04-09 @ 10:51:48
Postat av: Lina

glömde visst skriva "som uppfann" ;)

2008-04-10 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0