Timrå vs HV71

Idag vinner Timrå men det blir tight, kanske förlängning?

Jag har varit hos frissan idag för att få bort mina rosa/orange färgade slingor, kom därifrån i kolsvart hår, det var de enda som skulle hjälpa sa min frisör!! Men jag är ändå gansak nöjd med resultatet! :)

Vi va hos farmor idag också fick en hundbur och en hundsäng till Rut, så nu hoppas jag hon ska sluta vara åksjuk!! Sen va vi till mamma och även här fick Rut presenter, det va massa konstiga hundkorvar (mycket uppskattat av Rut!)

Nu sitter jag och Russinmuggen framför tv;n och kollar på hockeyn, hoppas Patrik vinkar till oss!!!

image176

Kommentarer
Postat av: M-U

Kul tjej som åker till sundsvall en hel dag och ringer när hon är tillbaka i härnösand... De ska jag allt komma ihåg =)

2008-04-03 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0