Tomt...

Nu är det första veckan på massa veckor som jag har hemma plugg, det har ju varit massa lov och praktik och dessutom två inneveckor i skolan!! Så nu sitter jag här hemma och försöker plita ner något!! Konstigt att vara själv!!

Fick även tillbaka våran inledning Ida.. jag hade skickat till fel person, typiskt.. !! jag testar igen! men du vi måste bestämma ett möte emd komunen och liknande så vi får någon att snacka med? kanske arbetsförmedlingen också?? Jag har hittat en massa blanketter och diverse men inget riktigt matnyttigt!!

På tal om matnyttigt!! haha! Denna vecka är jag nyttig!! Så nu var det ute för almänheten så nu måste jag hålla det!! Spelar liksom ingen roll att sibylla har super meal för 39:- och sånna saker!! Just do it!! :P  

Kommentarer
Postat av: maija

Matnyttigt är bra, you go girl! :)

2008-04-14 @ 11:24:41
URL: http://mmmaija.blogg.se
Postat av: Ida

Åh vad du är duktig. Ja det måste vi faktiskt, ska vi prata med människor i Sundsvalls kommun eller Härnösand? Mig kvittar det lika (skumt uttryck, helt klart).

2008-04-14 @ 18:43:49
URL: http://idaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0