Tuff tjej!!!

Gissa vad jag har gjort idag?! :)

Jag har bytt alloa fyra däck på bilen till sommardäck och sedan har jag tvättat den! :) jag for till Kalles däck i Finsta och pratade med en kille sedan kunde jag lugnt stå och titta!! Så nu har bilen ny afina sommardäck, sedan for jag till statoil Alnö och tog en guld tvätt!! :) Tänk va jag kan vara händig med bilen! Johan blir nog överraskad iallafall!!! 

Sedan ska jag till Hemtjänsten i Nacksta där jag troligtvis  ska få jobba i sommar! :) efter det ska jag möta upp Ida på skolan och knopa ihop en planering, sen middag med mamma och Nellie!!!

Tänk att jag åker hem till Härnösand idag... alldeles ensam, förutom Rut då!! :)
Där ska jag fixa igång internet, för nu vet ni alla hur tekniskt och mekig jag är!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Helt fantastiskt mekig! Vem lagar plättar hemma hos er nudå när du visat hur mekig du är?

2008-04-28 @ 12:49:08
URL: http://idaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0