vilken flopp!!

Tog med mig Rut och Ipoden och skulle gå ruuunt hela stan som morgon promenad, oj va jag pinnade på och jag njöt faktiskt av det!! Tillslut märkte jag att Rut blev trött för hon började trava bak i hälarna på mig istället för framför, men jag forstatte min hurtighet!! När jag kom hem igen kände jag mig nöjd, kroppen var liksom ganska halv slut och jag hade behållt flåset hela vägen!!

Men så tittade jag ppå klockan...VA??! 35minuter...vilken käftsmäll!!! Jag trodde lätt att jag stakat och kämpat i en timma..... Suck.. jag måse flytta till en större stad!! jaja, nu ska jag fortsätta försöka anmäla mig till specialiceringen till hösten..

image213

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad duktig du ÄR!!!!!!
jag kan gärna gå med dig ngn gånng

2008-04-15 @ 11:27:18
Postat av: Maija

hahahaha!! va snopet liksom ;) men de va nog bra för lilla rutan att de inte blev längre, hon är ju fortfarande sååå liten :)

2008-04-15 @ 12:51:29
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0