WOW och Oh NO!!

Härnösand överraskar!!!


Efter att i en timme suttit och läst bloggar slog jag mig själv i huvet och sa "nu får du sluta dra ut på det, UT MED DIG PÅ PROMENAD" okeeeej, sa jag till mig själv, jag ska baaaara läsa aftonbladet (jag menar tänk om det varit nått farligt utsläpp eller liknande som gör att jag inte borde gå ut!!!) Inga utsläpp......

På med doserna och ipoden, kopplade hunden och öppnade dörren, WOOOOW vilken sol, vilken värme, vilket VÄDER trodde för ett ögonblick att Härnösand förvandlats till Hawaii, inte riktigt kanske men det va en underbar känsla. Jag tar de soliga Härnösand närsomhelst mot för det gamla blåsiga, kalla Härnösand!

Farten i mina ben ökade nog tack vare solens lyckorus så jag skuttade i väg, han typ 200m när en utländskvinna ville hälsa på Rut, "Vilken söt HONT!!" säger hon förtjust!! Hahaha JAAA min dag blev nu ännu bättre, jag älskar personer som säger hont, det har jag gjort sedan comviqkontantreklamen "söööt liten hont de dääär" (kommer ni ihåg??)

Gick och tänkte länge på hur hon sa hont och hur dom sa i reklamen och skrattade gott för mig själv...men så plötsligt.... PANIK... Var är jag?? vart har jag gått??

Jaha, då var man vilse i Härnösand.. hus överallt, jag hade helt plötsligt ingen aning om vart jag hade gått någonstans, kände inte igen ett endaste hus... Ringde Johan och han skrattade bara åt mig, han som har en inbyggd GPS eller nått förstår inte hur det är för mig som knappt hittar till toan hemma...!!

Åå va fan skulle jag göra, jag vägrar ju fråga en gubbe om hur jag hittar hem i Härnösand (det är inte sthlm direkt) Skulle jag fråga det skulle det nog inte dröja länge innan jag var tillbaka i sundsvall, bara det att då skulle jag inte få komma till Alnö utan snarare få Psykvård av Stoffe...

Efter mycket stonkandes skymtade jag ICA!!! vilken härlig syn, jag hittade hem!!!!! Ska aldrig låta mig luras av pesoner med roliga och söta uttal mer!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja vännen, jag märker att vi har fler och fler saker gemensamt HAHAHA

2008-04-16 @ 11:21:51
Postat av: Emma

men sandra i härnösand, haha du är rolig du=) Jag vet att man blir glad av vädret var ut i morse med sid men lycka sitter fortfarande i!!!=) Vilket datum var det ni skulle fara till thailand?

2008-04-16 @ 12:09:42
URL: http://emmalindfors.blogg.se
Postat av: Emma

Om jag är...så ruskigt sugen=)

2008-04-16 @ 12:31:40
Postat av: Emma

Jaa men vi är såå sugna!!! Men vi vet inte om vi vågar boka får jag vet inte hur det ser ut med jobb och sådär...men fan så sugen jag är!!!

2008-04-16 @ 13:04:18
Postat av: Miis

Hahaha men lilla vännen:P Du har de verkligen inte lätt du:P

Men duktig du är som är ute på promisar:D de har jag å Tyson också vart på idag, han ligger i soffan å är helt slut:P

2008-04-16 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0