Bloggare som jag! :)

Tänk att de går så dåligt för mig att blogga när jag jobbar! Tur att den vanliga vardagen börjar snart! ;) Då kommer jag nog blogga för allt vad jag är värd!!

Idag har varit en väldigt tuff dag psykiskt på jobbet... Jag får ju inte skriva någonting om det eftersom jag har sekretess men det har varit väldigt tufft iallafall!

Sånghäftena till bröllops/30års festen jag sak arbeta på är iallafall klara nu, så nu har jag bara en frågeslinga och förberedelse för fotograferingen kvar! :) Det ska bli roligt!!

I morgon kväll efter jobbet far vi upp till Härnösand och blir där nån natt, ska bli otroligt skönt!! Det märks att man längtar till sitt eget hem ibland!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska åka både till och på Rhodos, Tessan ska fixa hyrbil och transfer åt oss så vi ska åka "på" också :P

2008-08-18 @ 21:23:47
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Maijsan

oooh tack va gullig du är!! men jag tänkte själv idag "fan va pixlit de blir" men kanske inte då? pusskram

2008-08-18 @ 21:24:11
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0