Det tackar vi för

Föreställ er detta:

jag står i en hall hos en utav mina vårdtagare, pratar vänligt och säger hejdå och ha en trevlig dag. På vägen ut ska jag snabbt rycka åt mig den ihopknutna soppåsen som väntar på mig i hellen, dock glider min hand tack vare min hast och istället för att pricka öglan på knuten så åket mitt pekfinner in i påsen. Det är mörkt i hallen så jag ser inte, utan känner bara något kletigt och ljummet som omger mitt finger.. PANIIIK

jag drar snabbt upp handen och ser att det är något med en mörk färg.. kutar med handen långt ifrån mig in på toaletten och tänker, "bajs bajs bajs, snälla säg att det inte är bajs"

Tack godegud,,,, det var blåbärskaka...!!

Kommentarer
Postat av: Miis

Hahahaha tycker nästan synd om dig;P

2008-08-22 @ 19:50:37
Postat av: Johanna

Hahahhahahahahahhahhaa

2008-08-23 @ 16:14:19
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0