Gott gotti gott gott

"Jag är en liiiten underlat som får så dåligt med mat för dom jag bor hos för dom jag bor hos dom är så snåååla"'

Jag och Syrran brukar stämma upp i sång ibland och då brukar det kunna låta så haha!! Nu är jag ledig till på Tisdag kväll och det känns underbart, jag lär ju börja bli lite rastlös framemör lördag kväll men det är jag beredd på.

Idag har jag hävt i mig määängder med vatten eftersom Doktorn sagt att tröttheten även kan bero på att jag är lite uttorkad! Kan säga att jag känner skillnad på energi faktiskt!! jag kom ju på att jag nästan inte drack en enda droppe i helgen hos Ante och inte heller måndag tisdag blev det mer än lite till lunchen!! hmm..

jaja i morgon ska jag hämta ut mina tabletter mot urinvägsinfektionen så då ska jag väl bli ännu piggare får jag hoppas (fattar inte varför jag skulle vänta två dagar med att ta ut dem men det skulle jag).

Nu regnar det ute och det är lite deprimerande, kommer säkert regna heeela helgen!!!

Skänker lite kärlek till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vad säger du, regnade det i Härnösand, Norrlands svar på playa del sol? ;)

2008-08-08 @ 00:23:54
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0