Inget allvarligt

Inge allvarligt fel på mig, jag har troligtvis två infektioner i kroppen var av den ena är en urinvägsinfektion. Hjärtat slog några extra slag men det var inget farligt tydligen (kunde ha med oro att göra)

Mamma sa att de nog var för att doktorn var snygg, men jag vet inte om jag håller med i så fall borde mitt hjärta slå extra slag varje gång jag kommer in i en pizzeria!! skämt osido doktorn var super bra och hjälpsam men han var ingen hunk mera en typ av snabbmatskock i sina 50+, så mamma den förklaringen kastar vi, okej? :)

nej nu är det dags att äta sin lunch och softa, sen vid ett tar jag ett sista kraft tag och är sedan ledig och utan förpliktelser (förutom hunden Rut) fram till Tisdagkväll, så på de dagarna ska jag kurera hjärta och infektioner!

Mitt Kiss är förrästen på en resa i en burk till något mysigt labb för att få växa i något som kallas odling! Låter fint men jag tror att skenet kanske bedrar!

Undra förrästen hur många ställen mitt kiss finns på, jag kissar ute & inne och ibland skickas det iväg i små burkar eller rör... hmmm


OBS inte mitt heliga prov
OBS Inte mitt kiss OBS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0