Ledig!

Idag är jag helt ledig! :) Känns toppen, jag ska sortera lite på datorn bland alla mina bilder och filer!! :) Sedan har jag även planerat att forsätta läsa min kurslitteratur innan skolstarten, det är lite svårare hemma hos mamma för det är så mycket människor runmt mig hela tiden..
Men det är bra om jag gör det, för ju mer jag gör nu desto mindre behöver jag göra i Thailand! :) det är ju en lite morot iallafall!!

jag längtar faktiskt mycket efter skolan just nu, känner mig laddad och förväntansfull, att få återgå till sitt eget hem och sin egen vardag ger ju självklart ett stort plus!

Men jag vill verkligen tacka mamma som hjälpt oss så mycket den här sommaren, det är inte många som orkar med att deras barn flyttar hem igen när man engång flyttat ut, att jag desutom har med mig en person till + en hund visar ännu mer på ödmjukhet och förståelse! min mamma är BÄST! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0