Less

Jag är så fruktansvärt less på att vara trött och orkeslös... kan någon människa berätta vad det är för fel... Är pigg tre dagar och orkeslös 7..... Idag har jag varit och tagit en massa prover och ekg.. skönt att dom tar det på allvar så jag kan få veta vad som händer. Skulle vara bra om allergiutredningen kom i gång också.. Det är fan inte annat än fel på mig nu förtiden..

Hela helgen blev förstörd också, jag och Törna hade planerat i hemlighet att vi skulle till Karlstad och Johan visste ingenting, jag såg fram emot de så mycket.. Så blir jag så klart sjuk och ska göra massa prover och Johan vägrar åka själv för han vill se så att det är oikej med mig.. Ha inga orokänslor säger doktorn, men det får jag ju av allt, nu känns det som Anders blir jätte besviken att vi inte kommer och det är pga MIG!!!! jaja ska sluta va en dummi nu!

sorry för ett negativt inlägg men ibland behöver man få skriva av sig!! Tack för allt stöd älskling, du är bäst!!

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, det låter inte bra. Hoppas du blir bättre snart. Kram!

2008-08-06 @ 22:40:56
URL: http://ejkla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skickar en massa kramar!!!

2008-08-07 @ 08:19:39
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0