Morgonstund

Konstig kännsla att vakna med Johan och vara ledig, på en fredag!! Vi har tagit en sov morgon till halv tio och sedan gick vi en promenad (i lugnt tempo) med Rut! :) Intresseklubben hänger väl som vanligt med??

Igår såg vi en jätte bra film Irene Huss Eldsdansen, kan verkligen rekommenderas!

Nu på morgon fick jag också ett mindre trevligt besked.. Elis har åkt in på sjukhuset till morgonen med Kärlkramp, men farmor sa att det var rätt okej med honom nu... Det hoppas jag verkligen!!! Ursh vill inte tänka på att det kan gå dåligt men det är svårt!!!

Kommentarer
Postat av: Majust

Hoppas det går bra med Elis, jag minns då du och jag ramlade in på Akuten bakis som små stinkade småfylla grisar!!! Det var tider...

2008-08-08 @ 11:31:25
Postat av: Miis

Tänker på dig vännen, Hoppas verkligen att de kommer att gå bra med Elis, håller tummarna för det.

2008-08-08 @ 16:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0