Utmanad?

Jag vet inte om det är jag som fåtrt utmaningen, gillar dem egentligen inte men eftersom det är min syster som utmanat mig (om det är mig hon menar) så får jag väl ta och göra dem!!

1. Vilken mat äter du ofta?
Nu för tiden är det soppa men egentligen Tacos

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper till att duka ut?
ja jag vet inte, är inte så ofta på kalas..

3. Vart sitter du helst då du bloggar?
Svårt att säga, men jag kan säga att jag aldrig har bloggat från toaletten iallafall

4. Köper du ofta triss?
Nä faktiskt inte, jag tyckr mer om skrappyramiderna!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Egypten, det va de häftigaste jag varit med om.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Trean är my number one!!





Jaha, vad ska man hitta på idag då? Jag ska jobba halv fem till halv tio och efter det sola! innan dess är inte så förplanerat förutom att jag ska göra klart frågeslingan till festen jag fått jobb på! :)

Alla dess bröllops bilder och festen som jag har nu gör att man längtar fruktansvärt mycket till vårt bröllop, hur kommer det vara kommer det bli en bra dag, vad kommer gå fel, hur ska vi planera hela spektaklet och massa massa mer!

jag tror att vårt framtida bröllop kommer bli väldigt stort, hur ska vi ha råd att bjuda alla man vill och allt lull lull och gull gull jag vill ha! :D

det ser vi nog i framtiden!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste nog lämna återbud

2008-08-29 @ 11:26:53
Postat av: Syster

Hej. Jag gillar inte heller utmaningar...FÅr panik. Hihihi. Men ibland är dom kuliga. Saknar dig o bror. Ska dra upp till Torpet 13-14 september, hoppas ni oxå kan då! Kramisar.

2008-08-31 @ 10:27:33
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Varför spendera så stort när det VIKTIGASTE är att du gifter dig med din kärlek!!!

2008-09-01 @ 10:38:07
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0