Vem är jag egentligen?

Har Aldrig gjort en "lista" ska jag vara ärlig hatar jag att läsa bloggar där det dyker upp en lista, men idag! Idag läste jag Aspens blogg och skrattade mig igenom en lista! Kanske är det för att hon har en medfödd gåva i att blogga eller så är det faktiskt en bra lista. Vilket fall så ska jag nu göra min första lista i livet! (förhoppningsvis den sista också) ;)

Jim gå in på länken, det är tjejen vi snackade om! :)


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Ja jag skulle vilja vara med i de ny som går på tv nu, drömjobbet! Mitt drömjobb då skulle vara festfixare med Bindefeldt.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren kommer på en klar första plats.
Brukar du sjunga i duschen? Japp, på nått vis låter det bättre där haha
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hockey
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Lätt att jag gör! :) Men jag är ju ganska lättlurad också!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala av studielånet och köpa oss pappas hus, vilket skulle leda till ett till lån men inte lika stort!
Vad är det bästa med julafton? Stor Julfest med hela släkten.
Tänker du mycket på ditt utseende? Mer än jag vill erkänna. 
Vad får dig att slappna av? En kopp te i soffan, det somnar man gott på. 
Tänker du ofta på sex? Haha beror väl på situationen, inte på jobbet iallafall ;)
Är du skyldig någon pengar? Japp, mamma har lagt ut för diverse tågbiljetter och vaccin till Thailand. 
Är du mörkrädd? Inte inne men ute.. är bland det västa som finns. 
Vilken färg är snyggast? Jag gillar starka färger sånt som glittrar och även svart!  
Tycker du matte är svårt? Nej det är lätt som en plätt men jag tycker inte att det är kul, därför sitter inte kunskaperna kvar mer än några dagar efter prov.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha ja det märks väl?? Nää faktiskt inte har inte köpt ett klädesplagg över 500kr i hela mitt liv (räknar inte med skor nu, för dom får kosta vad det kosta vill)
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En villa på Alnö.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Oj, haha dte kan vara väldigt blandat men jag brukar vara upp rätt tidigt.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Johan :( .
Har du piercing? japp, navel, näsa öron, liknar ett durkslag.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, det var längesedan nu, men i yngre dagar slog han mig i ryggen med en hammare och jag dunkade hans huvud i väggen.
Läser du ofta böcker? Ja, har nyss beställt ca 20 st nya.. Läs, skriv och matematik inlärning.
Vad föredrar du för sorts filmer? Psykiskt spännande eller Skrattiga.
Vad slösar du mest pengar på? Helgerna.
Vill du gifta dig? Ja! verkligen, en av mina största drömmar
Vill du ha barn? Ja barn är min största dröm.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Oj, just nu är det mest skit på tv, men nått jag alltid älskat är ju Våra bästa år! ;) 
Vilka länder har du varit i? Sverige, England, Egypten och Finland (Jo, Johan jag har varit däär).
Vilka husdjur har du haft innan? Två kaniner, 3 marsvin, Massa hundar (fyra olika raser men ränkar man med Ruts alla raser blir det sju eftersom hon har tre!) en fågel och en sån där svamp man hade under sängen som drack tea med socker.
Solar du ofta? Inte tillräckligt...
Är du bra på att laga mat? ja det tycker jag att jag är. 
Var badar du helst? HAVET.  
Vad dricker du för alkohol? Är inte så kräsen.
Vad använder du för droger? Inte en enda.
Vilka djur är du mest rädd för? björnern på Alnö.
Vad tycker du om monarkin? Två snygga två gamla och den sista blev smart.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och tyska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej, ramlade i trappen på räbbmogatan och bröt två revben.
Vilken kändis är hetast? David Beckham gör mig knäsvag tills han börjar prata. Mikael Persbrant gör mig knäsvag när han pratar.
Gillar du att dansa? ja det är kul.
Vad har du för klädstil? Vill helst vara annorlkunda, har kommit ifrån det lite nu tyvärr, men glitter och alledels för mycket smycken.
Är du flygrädd? nej men det gör förjävligt ont i öronen.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? BRA!
Vad dricker du helst när du är törstig? Loka
Vilken är din favoritglass? jag tycket inte om glass, oftast.
Tror du på ett liv efter döden? Ja, eller jag hoppas på det iallafall
Vilket kaffe sörplar du helst? Inge kaffe för mig.
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson.
Vill du gå ner i vikt? Ja det vore inget negativt om man säger så.
Vad har du för personlighet? Jadu svårt att fastställa nu för tiden! 
Har du varit deprimerad? Ja, det har jag nog!
Tycker du om sushi? Jag har aldrig fått smaka det, Johan är livrädd och sen har jag inte hittat någon annan att ta med. 
Tror du på livslång kärlek? Jag tror på det, finns i släkten iallafall ;)
Vad äter du helst när du ser på film? Skulle kunna äta murbruk om det stod framför mig. 
Lever dina föräldrar tillsammans? nej det gör dom inte
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? ja, jag älskar det, skulle vilja träna boxning, Ju-jutsu och även lite Aikido. 
Har du tandläkarskräck? Nope, inte det minsta.
Har du någon gång haft självmordstankar? Ja. 
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Inget av dom, är pigg ungefär vid lunch resten av dagen trött.
Vilken hårfärg har du naturellt? Mörkbrunt, men i helgen så noprade Annso bort något som hade lite silver glans
Är du beroende av något? Ja, sällskap, är dålig på att vara själv.
Hur ofta motionerar du? Inte så ofta som jag skulle vilja/borde.

Kommentarer
Postat av: Iad

Jag tror att hon är en humoristisk begåvning helt enkelt ;)

2008-08-19 @ 15:47:21
Postat av: Miis

Men du, ska du å jag prova på att äta sushi nån dag? Vill testa men hittar heller ingen som vill testa det..

2008-08-19 @ 17:19:19
Postat av: Lina

Jag har också haft en amöba =)

2008-08-19 @ 17:39:02
Postat av: Marita

Intressant, skitunge! love you!

2008-08-20 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0