Ett skepp kommer lastat med vadå? ........Julklappar!!

Slå in julklappar är en hel vetenskap för mig, varje paket tar i snitt 10 minuter... Jag har sånna fix ideér om att alla peket måste se olika ut och att dom ska vara snyggt inslagna, detta kan resultera att jag slår in ett paket fyra gånger innan jag är nöjd..! Johan blir tokig på mig och säger att det inte är någon som tackar mig för att jag slår in deras paket flera gånger för att det ska bli perfekt, han menar att det är innehållet dom vill åt??

Måste vara något jag missat, är det inte utsidan som räknas? Kan bjuda på några paket iallafall kanske inte så fina men dom ser iallafall inte likadana ut! ;) Så kanske ni förstår mitt slit, bara fantasin att komma på nya paketinslagningar tar en jävla massa tid!! haha Någon som kan bota mig??

(handstilen är något som behövs slipas på, det förstör alltid mina julklappar!!!)


Nellies guld och lila, men glittriga stjärnor


Farfars rött och svart med silver!!


Sonjas Lila med vitt och guld snöre och ett litet glittrigt hjärta i hörnet på etiketten!


Farmors bruna med tomtar och röda blommer med silver i mitten!

Kommentarer
Postat av: Miis

Hehe jag håller med Johan:D Men du slår in dom så himmla fint:D men kom ihåg mitt får inte vara så fint helst toapapper:P Så jag vågar öppna de:P

2008-12-02 @ 15:02:25
Postat av: Pernilla

Åh vilka fina, kan du hjälpa mig att slå in klapparna också ;P

2008-12-02 @ 17:25:35
Postat av: Pernilla

Haha man måste skratta åt saken så man orkar med :P Ja vi kan ju testa att sätta på en skena ;D

2008-12-02 @ 17:33:08
Postat av: Maijsan

Min första tanke, Fasiken va dyyrt de måste bli när alla klappar är så himlans fina och fixade... har du miljoner olika rullar med papper också :) puss

2008-12-02 @ 20:39:01
Postat av: Maijsan

haha okej... ja ingen kan ta if rån dig att du är kreativ som få iaf och ambitiös :) duttiga du:D

2008-12-03 @ 09:14:02
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Marita Nyberg

Du ska se mina då sandra. :P

2008-12-03 @ 10:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0