Nytt år!

Oj jag har stora förväntningar på det nya året!

- Ska flytta tillbaka till Sundsvall
- Börja mitt femte år tillsammans med Johan
- Hitta ett extra jobb så man kan börja spara inför framtiden
- Resa någonstans??


Ja det kanske inte blev så många punkter men jag har ändå stora förväntningar. Nyårsafton har också stora förväntningar, dock brukar det aldrig vara bra att ha så stora förväntningar för man blir oftast väldigt besviken då.

Gjorde ett riktigt rea-fynd i går, hittade en sjukt snygg kavaj på Sisters som jag fick för 199:- tidigare priset var 1199:-!!!! WIIIHOOO, mer liknande fynd tack!

Nu ska jag gå och stuva makaroner och värma på lite meatballs! ;)

Kommentarer
Postat av: Emil K

Vad bra att ni flyttar tillbaka hit!!!

Kramar.

2008-12-30 @ 11:33:40
Postat av: Miis

men kanon att ni kommer tillbak hit:D

2008-12-30 @ 15:09:24
Postat av: Lotta

Jaså ni flyttar tillbaka!

Härligt kanske vi ses något mer :-)

Få väl försöka fixa någon fest eller jaja de blir bra de. eller varför inte ni kan ju passa barnen

:-) haha

Ha dé bäst

2009-01-01 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0