Strålande jul

Tänkte bjuda er lite på min julkänsla! :) Jag vet att det är tidigt med julgranen, men det är enbart för att jag inte kommer spendera särskilt mycket tid hemma under den tiden som julen faktiskt är så jag vill ha lite privat tid med min gran! :)

Jag har skippat julgardiner i år eftersom jag inte gillade några som jag hade hemma så de får forsätta vara vanliga gardiner!

Hoppas julkänslan sprider sig lite!!!


Vårt köksfönster!


Vardagsrumsbordet


Tomtenissen på tv:n


Våran underbara julgran, den som kom på less is more är inte i min släkt iallafall! ;)


God juuul! :) Här inne ska piff och puff bo!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt det ser ut! Du svarade inte på smset förut förresten, har du övergett tanken på vin/annanalkoholkväll nästa vecka? :O

2008-12-01 @ 20:56:09
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Marita

Du är värre än MIG!!!!!

2008-12-02 @ 09:09:39
Postat av: Pernilla

I en taxi? :P Nä jag halkade ute och satte mig på foten.. Men vi var på väg till en taxi :)

2008-12-02 @ 10:19:52
Postat av: Ida

Jobbar lördag, efter det ska jag ut :) Är det lördag som gäller för dig också?

2008-12-02 @ 12:53:37
Postat av: Miis

Vilka mysiga bilder:D

2008-12-02 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0