Alla Stjärtars Dag!

Ja nu är man kanon förkyld igen!! Fy faaan,,,, Kan inte ens andas.. Sur som en citron för att jag blivit sjuk på Alla Hjärtans Dag klev jag ur sängen 10:30.. Lägan såg ut som en krigszon och jag hade VERKLIGEN ingen lust att göra nått åt de, så mitt i skiten sätter jag mig och slår på datorn.

Kroppen fylls av värme!! Han tog sig tid på morgonen innan skolan och har ritat ett jätte fint skrivbordsunderlägg till mig!!! :D Fantasifull kille!! Okej han är kanske inte någon konstnär, men i mina ögon är det super vackert!!

image30

Skulle tro att man kan jämföra det med när man är mamma och barnet ritar sin första teckning till sin mamma!!  Alla andra tittar och säger "jamen va fiiiint" medans dom inombords skakar på huvudet.
Mamman däremot ramar in och tittar på den och känner så otroligt mycket mer än "va fiiiint" 
haha

Kommentarer
Postat av: Miis

Han är ju hur söt som helst Johan. Du har hitta en kanon kille Sandra:)

2008-02-14 @ 11:41:10
Postat av: Johanna

Lillebror kan han ;-)
Kramis

2008-02-14 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0