Bajs i överflöd

Igår var ingen kanon dag, men det värsta var (förutom beskedet jag fick) när alla våra avlopp började spotta ur sig våra grannars diverse kroppsvätskor... Avloppen sprutade ur gamalt avloppsvatten så vi hade snusk i hela badrummet och lilla hallen utanför badrummet, jag ville bara kräkas.. Att toaletten fick för sig att svämma över var de värsta!! Tack mina härliga grannar för att ni måste göra era behov så pass att det blir stopp i rören vilket leder till närkontakt med era privata geggor!! 

"Vill ni att vi ska skicka hit någon att städa, eller vill ni göra det själva och få ersättning?" Hallå??! Va tror du själv, jag vill ABSOLUT inte komma i närkontakt med snusket, men jag vill definitivt inte gå och lägga mig och sova medans lägenheten fylls av bajsstank!! Pest eller kolera, vi valde dock att städa själva för att få bort snusket så fort det bara var möjligt... 

Tur att Lina va på BB iallafall haha! ;) 
Översvämning


Kommentarer
Postat av: Maija

men huuuuua, bada i bajs... stackars eran lägenhet. hoppas de blev rent och fint iaf. kraam

2008-02-25 @ 19:52:22
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0