Dan före dan!

Ja idag är det 13 februari, det betyder att i morgon är det ALLA HJÄRTANS DAG!!
Många säger att det är en dag som hittats på för att folk ska tjäna pengar, men jag tycker att det är en super dag!!!
Perfekt!! Nu måste man ta hand om varandra lite extra och man måste vara snälla med varandra (jag är en tjej som ser starkt på traditioner).
Hade jag varit rik så hade Johan fått den där träningsdressen han så gärna vill ha, men nu är jag inte rik så han får nöja sig med en dag fylld av kärlek!! :P haha det är väl mycket mer värt eller???!

Nu har jag precis bakat en chokladkaka som jag tänkte ha i morgon, jätte enkel

100g margarin
2ägg
3 dl socker
2,5 dl mjöl
1,5 msk vaniljsocker
4 msk kakao
och en banan eller mandarin

ungnen på 200 grader i ca 20 minuter!

Vi lär ju smutta på den redan ikväll hehe!!

Det är även top model 9 premiär!! ÄNTLIGEN, jag följer detta slaviskt, lite som en sjukdom faktiskt!! haha

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Kramar på alla hjärtans dag!!!

2008-02-14 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0