En dag i fotbollens tecken!

Idag har vi bara slöat, eller johan har diskat och jag har pussats med Rut! :)
Jag har lovat honom att vi ska åka och se på fotbollen i dag, City mot United.. Så nu hare jag bråttom att fixa till mig innan vi ska fara upp mot torpet.

Tänk va sport kan göra vissa människor glada?! Johan blev överlycklig när jag gav med mig på att åka och spendera flera timmar framför tv:n för att se två lag jaga bollen!! Iofs så tycker jag också att det är rätt så kul, men jag hade ju kunnat skippa det också!! hehe Är det inte fotboll så är det UFC hahaha

Hmm, undra va jag ska hitta på för kul när fotbollen är klar då, kanske vi kan bowla eller titta på film!!!! :D 
Men jag vet ju inte när vi kommer hem det var ju två matcher som låg på tapeten, jag har dock bara sagt att jag ska se en utav dem, men man vet ju aldrig...

Tur att jag har Rut om det skulle vara en tråkig match hihi!!
 
Såg melodifestivalen i går också va FAAAN är det för fel på svenska folket?? Hur tror dom att det skå gå om Christer Sjögren tar sig till Eurovision?! hahaha jag skrattade mig alldeles matt igår när I LOVE EUROPE skrålade ur tv högtalarna HAHAHAHA....suck

Kommentarer
Postat av: Maija

Jahaja, du har en blogg :P Nice nu ska jag läsa varje dag, bara du skriver ;)

2008-02-10 @ 16:55:43
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0