Homer Simpson!

Tänk om man var lite mer lik Homer Simpson!! Han har det så lätt, det spelar ingen roll vad som händer honom så förstår han inte att det är synd om honom..

Jag börjar känna mig piggare efter att ha sovit i 100år, lite som Törnrosa faktiskt! Men det var inte min prins som väckte upp mig med en romantisk kyss, det var en liten hårig blöt puss från Rut!!

Nog för att det båda är rätt håriga men andedräkterna luktar inte lika kan jag lova!!  

Nu ska jag titta på film nummer tre idag tror jag...

Kommentarer
Postat av: O D D E

Imorrn kommer jag å våldsgästar er!! Tar med mig Smutz, Rogge å Henke!! Ska bli skoj med en romantisk middag!!

2008-02-15 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0