KK = Kebabpizza - Katastrof!!

Det var bland det roligaste jag sett på länge när grabbarna som sjung kebabpizza rockade loss i går på scenen!!! :) Hahaha och vad SKÖNT att Carola inte gick direkt till globen, hon behöver nog en kalldusch!! :)

image34

Men sedan när vi skulle hem (efter en kanonkväll) så kom Anton och Johan på en kanon idé!!!! Vi skulle cykla hem!! Alla som känner mig vet hur jag känner inför att cykla, jag tycker inte bara att det är kanon tråkigt, jag är totalt värdelös på det också!!! Sagt och gjort, vi fick låna deras cyklar, inga hjälmar...!!
Jag kan koppla natten till luciasången "ute är mörkt och kallt..." Vägen var täckt utav IS förutom mitt i vägen där Johan ansåg att jag skulle vingla.

Jag tog cykeln i styret och började leda den hem, brevid mig tjatade Johan om hur otroligt sakta jag gick och att han inte förstod varför jag inte bara cyklade!!!

TILLSLUT!! efter mycket tjat satte jag mig livrädd (!) och vinglig på cykeln och började ta mig hemåt! Så kom backen..... cykeln började rulla fortare, fortare, fortare och fortare plötsligt såg jag hur nära trottoarkanten jag cyklade HJÄÄÄLP!! Jag försökte bromsa, men tydligen hade cykeln jag cyklade på inga handbromsar, det var bakåtbroms. Min panik gjorde att jag varken kunde bromsa eller styra detta härliga påfund...

PANG!!!!!!!! så lät det när jag frontalkrockade med en vit skåpbil, som förövrigt stod parkerad!! Med näsan intryckt i skåpbilens bakdörr skyndade jag mig allt vad jag kunde av den förbenade cykeln och började gå hemåt, och skämmdes som en gris!!! (det gick nämligen ett par på andra sidan vägen).

Det värsta med det hela är att efter krocken så säger Johan till mig med sin vänligaste röst "Men Sandra, du behöver inte vara ledsen, jag tycker du är jätte duktig på att cykla!"

HALLÅ??!! Du kan omöjligt ha missat min härliga frontare!!!!!

Fan va arg jag blev!! vilket Svin!!! haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men herreguuu syster yster. Du ska INTE lyssna på bror min igen om han säger att ni ska cykla, sicken dum idé du....

2008-02-17 @ 19:37:12
Postat av: Emma Lindfors

Ajajaj...det var nog en ganska dum idé! Hoppas du inte gjorde dig illa..tack för en trevlig kväll!

2008-02-17 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0