Let´s Dance - Richard Herrey

Okej, nu vet jag att det finns många som har många åsikter om hur totalt värdelöst Let´s Dance är, men jag har en liten förälskelse i det! Kanske är det alla coola kläder och en önskan att kunna dansa som gör det?!

Men i kväll var det dock en besvikelse, hur kunde den hetaste av dom alla åka ut? Richard Herrey!! Det är säkert upprörande för de flesta, men egentligen är jag inte en sån människa som kollar på program på grund av att någon är snygg (vissa små undantag kan dock räknas till). Men Richard Herrey hade en manlig utstrålning när han dansade!!


Haha jag skrattar åt mig själv när jag skriver, jag känner själv hur det skriker fjortis!!! :P

Nu ska jag sova och drömma att jag dansar i Richard Herrey´s armar HAHAHA

image31

Kommentarer
Postat av: M-U

Varför har K-P skaffat tjej kan man ju undra?? Nu är det ju bara att lägga ner programmet, bonden har funnit sin lycka. FUCK ! ! !

2008-02-16 @ 10:04:15
Postat av: Miis

Hehe jag vet precis vad du menar:D

2008-02-16 @ 14:22:33
Postat av: Anonym

Har man varit å rivit å slitit i timmar... å kommer hem å läser min Sandras blogg å vad får man se...?

Jo att rickard herrey är het... hmm jag åker å river lite till... :)

2008-02-16 @ 16:48:21
Postat av: Marita

hahahahaha, jag har pratat (IRL) men RH OCH städat hans och hans bröders hotellrum.... föränn så där 25 år sedan.... hahaha
han var hetare då ;P

2008-02-17 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0