Lus-hund

Ja nu har vi varit hos Johans föräldrar  och tittat på fotboll, mitt i matchen när jag satt och gosade med Rut så kände jag något i hennes päls!! NEEEEJ jag som trodde dom vidriga varelserna var döda, en LUS!! när jag började titta med noggrant så hittade jag en till och en till och en TILL, fort som fasen fick Johan avbryta matchen och fara hem!

Nu ska lössen DÖ!!! Stackars Rut blev åter schamponerad med lus schampo, och hon tycker inte om det alls!

En fråga: Varför finns löss?? Har dom något bra dom ska uträtta i livet eller är dom bara så vidriga som dom ser ut??

Nu skriver Lina att hon ska ringas så då är det bäst att man lyder :) Hon är retad av en finne... stackarn.. han är hungrig bara!!

image7


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kuligt med lite läsning syster yster. Stackars lilla Rutis!!!
Nu ska jag kolla på Eastenders. Lillponken sover o storponken sitter vid andra datorn. Jag e ledig i 2 dagar, guuu så skönt. Men lillponken e sjuk så vi ska till farbror doktorn imorrn. Kramizar.

2008-02-10 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0