LYCKA / OLYCKA

Nu är hon här!! Kvinnan i mit liv, Lina Sjödin!! med täcke kudde och ruttna stanker trippade hon nätt in i mitt vardagsrum och GAV oss en TV!!! Johan är överlycklig, nu slipper han titta på våran 14 tummare!!!!!! :) Nu ska hon bo här till och med Söndag, KUUUUL alltså, förutom att hon hostar sönder mina öron!!!

Vi var en sväng till bolaget och bunkrade upp inför helgen om det skulle bli en liten fest då kanske :)  Jag drog på lite och köpte dyra Xider, men dock när Lina var tvungen att gå på toaletten ramlade min påse i stengolvet, ni kan ju gissa konsekvensen utav detta. SUCK.  Vet inte om det var toalettens odör eller min klantighet som gjorde det ;)

Har klippt och färgat håret idag också, hos en suuuuper ducktig tjej på attityd i Sundsvall.. Jag är numera svarthårig med röda slingor, känns skit bra alltså!!!

Ta mig i brasan och ta mig till hagen!! 
Haha mobilbild.se
image36

Kommentarer
Postat av: M-U

Haha snackar du bajs??

2008-02-21 @ 21:30:54
Postat av: Johanna

Va siiin du blev syster yster. Tare lugnt i helgen nu!!!
Kramar

2008-02-22 @ 08:22:44
Postat av: Maija

snyggo!!

2008-02-22 @ 13:56:21
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0