Mega hårakut och rosa

Vill börja med att säga: Sorry M-U för den dåliga uppdateringen på sista tiden...!!!

Idag efter att jag duschat skulle jag borsta håret, när jag drog borsten på baksidan huvudet tog det tvärstopp... Jag har en egen svintosvamp i bakhuvet... Det ramla av så mycket hår att jag trodde jag skulle bli flintis, det var då jag bestämde mig att något måste göras. Det var flera månader sedan mitt huvud besökte en frisörstol, så jag måste nu lägga ett ex antal 100 på ett nytt hår. 

I helgen kommer järngänget upp till Härnösand, Lina med tillbehören Tenho och Micke, förhoppningsvis vill Anton och Emma också vara med!!! :) Ska bli spännande att se vad helgen kommer att ge.

Vi har vårstädat köket i dag också i och med det sattes nya gardiner upp och dukar las ut på köksbordet, ROSA haha!!

Men rosa blev ganska snyggt efter ett tag! :) 

Vi for genom stan tidiagare idag och såg då två personer som gick med ryggarna mot oss, en utav dessa två hade ett par förfärligt randiga, tighta byxor på sig. "åå läckert" sa Johan skämtsamt (för att byxorna var så tighta på rumpan)
När vi hade passerat vände jag mig om och tittade, hahaha den snygga tighta rumpan tillhörde en kille!!! :D

Vart bär detta av??

image35

Kommentarer
Postat av: M-U

Haha din kille är gay, men det kanske blir ändringar på de i helgen om han får sova med 2 tjejer.. Bra att du uppdaterar så man hänger med i ditt liv... ;)

2008-02-20 @ 18:47:39
Postat av: Pappsen

Dags att svärsonen får komma ner och hugga lite ved och hacka is hos mej.
Förstår om han blir lite mjuk i handlederna om han bara får passa upp dej med disk och matlagning... HAHA
*skojar bara* Alla kan göra en miss...
CIao
PAP

2008-02-21 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0