Sweet miss June

Ja det är ännu en dag i sjukdommens tecken, så idag är det föga troligt att det kommer stå något kul... Tänkte bädda ner mig och se film hela dagen!
Johan ska till sina föräldrar och riva vardagsrum så jag får ännu en dag i min ensamhet!! :( Kylskåpet är tomt också, så jag vet inte vad jag ska göra åt det, kanske får panta nå flaskor eller nått! Då menar jag inte att jag tänkt gå och samla dem ute, utan jag tar dom jag har i skåpet haha!! :) Om jag orkar gå ut dvs!!

Ha en bra dag alla, over and out!

Kommentarer
Postat av: T

hahaha du skriver bra!
krya på dig!

2008-02-15 @ 09:29:24
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: M-U

Haha jag tror du kommer leta burkar ute

2008-02-15 @ 12:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0