Trött

I dag vaknade jag med en sliten kropp efter veckans bravader huuua!! Johan var duktig och gick på gymet, jag själv stannade hemma och försöker rädda alla mina bilder från den externa hårddisken som har krashat (jag tappade den i golvet) :S  Det går än så länge inte så bra.
Jag har också hunnit med att lägga in all tvätt i garderoberna, men det skulle behövas damsugas i vardagsrummet och sovrummet skulle behöva en dammning. hmm, inte idag!!

Sedan blev det sallad från Ica till lunch och Johan erbjöd mig just MASSAGE!!!! ååå va skööönt!! Hoppas det blir snart!!

Varför är det så himla intressant med UFC???!!! det är heeelt menningslöst?!!?! haha
Killar som slåss i en bur tills en utav dem är totalt mosad!!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Hmm, klant... :)
Men det kanske finns garanti, den är ju köpt på SIBA, eller hur...

2008-02-10 @ 15:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0