Tvättstuga och klädrensning

Idag vaknade vi klockan 08:06 av att Maria ville berätta att hennes grannar hade väckt henne på hennes sovmorgon! Det tackar vi för Maria!!

Upp hoppade jag gick och slog igång två tvättmaskiner, sedan ut med Rut, när jag kom hem började Lina röra på sig i soffan, efter en natt med andnöd,
Jag satte Johan på stolen och klippte håret på han så att det var klart!!
Sedan drog jag och Lina in 6 svarta säckar med kläder som vi gick igenom för att se om det fanns nå partytoppar till henne där i, Tyvärr har Lina lite större behag än mig så hon vill inte vara utan bh eller ha för urringat, jag är tvärtom, så det va inte många toppar som passade Linas smak!! haha Men en Kjol tog hon iallafall!!  Visade sig även att hon hade en hel egen garderob här med kläder hon glömt eller som jag lånat!! :P
Så nu är HELA sovrummet fyllt med kläder som jag måste ta bort!!

Vi ska käppa en kalender på Lina! :D

Snart ska vi ha tjejfest + Johan!! :D

Kommentarer
Postat av: Miis

Hehehe varsågod de var så lite så:)
Inte sjutton är jag vann att DU sover vid DEN tiden:P

2008-02-22 @ 12:25:45
Postat av: Maija

hoppas ni får en trevlig kväll kära du!! :) när kommer ni hem till sundsvall då? vi som tänkte hälsa på er förra helgen men walle sa att ni skulle va i nordingrå, då sket vi i de ;( PoK

2008-02-22 @ 13:58:08
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0