Vilka JÄVLA idioter...

Jag hatar verkligen handelsanställdasförbund, bullshit att dom är till hjälp!! Hittils har dom lyckats få ur mig 2500:- som jag INTE ska betala... Jag gick ur handels i augusti men den ansökan har finnurligt nog försvunnit på vägen till deras kontor. Dessutom finns det INGEN notering i deras register på att jag har ringt eller beställt utträdes blanketter... Konstigt att jag har Johans blanketter hemma med datum från samma dag på (det finns ingen notering på att dom blanketterna är beställda heller). Men det bevisar inte att jag skulle ha beställt någon...suck...

Så jag fick ett nytt utträdesdatum som skulle vara sista november (1500:-) jag var så arg så jag kokade, jag har inte haft inkomst sedan augusti, det var därför jag gick ur skiten!!
Skickade in blanketten och fick tillbaka ett utträdes datum 080131, nu sprutade tårarna av ilska iallafall!! VA ÄR DET FÖR FEL?!?!?! 1000:- till jag ringer och frågar om dom är totalt veck, ingen kan svara på mina frågor och ingen kan stå för någonting!! "då måste hon ha tänkt fel när hon sa så, bla bla bla"

DERAS misstag har kostat mig 2500:- det är mycket när man är två studenter.. Kommer aldrig lita på det där inkompetenta förbundet någonsin mer.

Tur att jag har världens bästa Johan som stöttar mig hela tiden!! Tack för att du finns!! och för att du hjälpt mig i denna fight hehe

Kommentarer
Postat av: Russ

Älskar dig!!!
Kram

2008-02-11 @ 14:05:34
Postat av: Miis

Fy fan vilka idioter.. Å det är verkligen tur att du har Johan:)

2008-02-11 @ 14:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0