Det var en av tre

en dag av tre gjorda!!

Inte hände det nått särskillt intressant heller... Fick dela jobben med en kanon härlig tjej hela dagen, skönt det är att ha någon att surra med!! :) köket hade strulat till de så de flesta fick fel mat idag,,, det resulterade i lite sura miner men det var inte så mycket jag kunde göra åt de...!

Jo just ja!! på lunchen!!!!!!!!

Emmeli hade köpt en salladspåse med Keso till sin mat på restaurangen, Jag och Sandra satt och suktade efter den för det såg så otroligt gott ut!! Emmeli började mummsa och jag tittade ner på hennes tallrik.
Sedan pekade jag på den och sa "där kryper det en mask!" Emmeli frös till och spottade allt hon hade i munnen plus lite till där efter såg man bara fartränderna av henne.. Jag tittade lite närmare på masken som kröp runt, den hade en svart rumpa och såg ut som en maggot ungefär! Jag och Sandra bestämmde att vi aldrig mer skulle köpa sallad därifrån och äcklades så mycket att vi knappt kunde äta vår egen mat.

Efter ett tag kom Emmeli tillbaka med vitt ansikte och rödsprängda ögon, hon berättade att hon hade kräkts! haha. Därefter fångades maggoten i en kopp och Emmeli gick tillbaka med den till restaurangen och fick då sina pengar tillbaka samt en Daimstrut!


Kommentarer
Postat av: Miis

UUHHHHH vad äckligt

2008-07-15 @ 18:23:42
Postat av: Linan

Haha vajdrich

2008-07-15 @ 18:46:11
Postat av: Emma

Vart var det??

2008-07-18 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0