Förstör gärna min sommar!!

Jag blir totalt flyförbannad!! jag hatar mygg, det står helt klart skrivet i sten nu!!! En liten mygga kan förstöra hela min dag/kväll... pallar inte det enerverande surrandet och det obehagliga stickandet och för att inte tala om de VÄRDELÖSA kliandet i sjutton veckor efter deras ovälkommna besök!!

Jag har sett två killar bubbla nakna tillsammans med varsitt glas rödvin! Och nej det var inga homosexuella det var bara ett helt normalt efterfest beteende!! haha ;)

Såg för övrigt Aspen i dagens!! ;) "Unga kan också ha kul på G-festen"

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ta en tripp till Tjärned till veckan vetja! Där finns inga mygg! ;-)

2008-07-04 @ 09:57:48
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Emma

haha nu skulle dö om du var här. Jag har minst 30 bett på min kropp...det är minst 5 mygg i vårt sovrum varje natt,haha!!! Men du är ni ledig då härnösands stadsfest är? Helgen 18,19??? Då kommer vi mest troligt ned Anton är 100% men jag måste lyckas byta skift!..Ha det!

2008-07-04 @ 13:11:19
URL: http://emmalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0