Jobb jobb jobb

Tråkiga inlägg från min sida nu för tiden.. blir inte mycket mer när dagarna representeras av jobbet!
 
Klockan ringde 05:00 och då var de bara att kliva upp eftersom Rut är hemma och behöver sin morgon motion.. Vi tog en springrunda i morse, (Man kan ju passa på så tidigt för då är det ingen som ser mig och tror att det är en älg på rymmen eller nått) nu är kroppen helt slut med tanke på att jag sprang i en halvtimma nästan i sträck (kan ju tillägas att jag inte sprungit så länge på ca 3 år) Är ännu en gång på väg in till Nacksta centrum!

Men på fredag är jag ledig och den dagen ska jag njuta av till maximum!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag en egen hemsida och en helt ny design/programmering av min blogg med nya funktioner! Nu är det äntligen klar :)



Kika gärna förbi och säg vad du tycker!

www.hannnah.se

2008-07-23 @ 07:00:19
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0