Jobb jobb jobb

nu är jag på väg till jobbet!!! önska mig lycka till för det var längesedan!!!

Blir då ingen uppdatering förrän efter klockan 4, kanske har det hänt mig nått intressant då?! jag känner att jag har väääldigt ointressant liv nu för tiden!!!

Mamma: "men vilken håll ligger syd?"
Fredde: "Hur svårt ska det vara? Vilket håll ligger södra Sverige?"
Mamma: "Jaa, men varför säger man syd om det är söder man menar"
Fredde: (djup suck)
Sandra: (skrattar) men mamma var ligger syd ost då??
Fredde: "säg inte så, du måste säga söder-öster om hon ska veta!!"

Kommentarer
Postat av: Marita Nyberg

Knäppskallar :P

2008-07-15 @ 14:33:13
Postat av: Miis

Hahaha ni är galan:P

Haha vad jag digggggar er:D

2008-07-15 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0