shit va kul!!

Kvällen igår var verkligen super mysig, vi satt på Tandooris takterass och bara njöt. Tror att vi aldrig har suttit så länge på restaurang som vi gjorde igår! 2 timmar och en kvart!! Alla åt någon form av kyckling och alla åt på varandras tallrikar haha sjukt bra! ;)

Sedan for vi vidare en tur runt södra Alnö för att kika på och bli avundsjuk på alla hus/stugor!! Lite hets blev det sedan till bion (sex and the city) men jag och Emma skickade Johan och Anton till popcorn kön medans vi tog plats i biosalen! Salen fylldes med folk, alla av det kvinnliga könet haha enda tills Johan och Anton dök upp med varsin popcorn! ;) Dom flesta trodde nog att det var ett par som firade pridefestivalen på eget vis!! haha

Idag har jag varit på jobbet 7-16, därefter blev det lite handling på ICA maxi där jag träffade en piggare Maria!!

Nu ska jag lägga mig med min skvaller tidning som jag köpte och bara slappa för jag är sååå trött! (som vanligt) haha
jobbar för övrigt hela veckan tills på fredag!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

meningen var att vi också skulle på tandoori i sön, men tommy vägrade så de blev kina för oss. synd, snacka om paff man blivit om man stött på varandra där

2008-07-29 @ 12:18:08
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Hahahaha. Ser framför mej då killarna kommer in i biosalongen...hihihihi.

Allt bra annars då? Var det nått särskilt du ville igår då du ringde? (Nyfiken ;-) )

Idag är jag ledig, då blir det sol o bad!!!

Kram.

2008-07-30 @ 08:28:06
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0