Sista dagen

I morgon är det sista dagen på mitt långdagars!! Dag 8 görs mellan 6:45-16:00 sen är jag ledig hela torsdag och det ska bli så otroligt skönt!!!!!!


Kan ni tänka er att jag fick äta pensionärsmat till lunch idag, med pensionärsmat menas det att maten är typ sönderkokt på alla ställen den kan vara kokt, kokt fisk utan smak sönderkokta potatisar och såsen va bra blaskig den också!! Jaja så går de om man glömmer maten, men jag ska inte göra det misstaget en gång till!!!!!!!! (Var till och med tvungen att pruta två kronor eftersom jag inte hade tillräckligt med mig!!! HAHA) Jag är inte särskilt pinsam när det gäller att ha med mig pengar nånstans, eller vad säger du Pillan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0